Kul praoplats,

I torsdags:
Frida: Hihihihihi.
Therese: Vad är det?
Frida: Min pojkvän smsade "du och jag under täcket baby"
Therese: Men FRIDA! Tänk på PRAKTIKANTEN! Hon vill inte veta om dina snuskigheter.
Jag: Nej det gör ingenting, he he he..
Frida: Nämen oj förlåt! Är du en sån kyrklig typ? För du vet väl att det bara var på skoj? Oj nu blev det pinsamt.
Jag: Nej herregud det är okej, din pojkvän verkar.... kul...
Frida: Ja jag vet. Och du går ju i 8an, vilket betyder att du är... 15... så det är ju ändå rätt okej. Att du får höra sånthär menar jag.
Jag: Faktiskt, så är jag 98.... eheheh
Frida: Va? Min pojkväns lillebror är lika gamal som dig!!! Jag ska säga till honom att jag har hittat en flickvän åt honom.
VARFÖR VILL ALLA PARA IHOP MIG MED ALLA KILLAR DOM KÄNNER?!?!?!
Ser jag pojkvänsvänlig ut eller var är det frågan om?
Jaja. Jag klagar då inte.
Om ni vill veta så såg jag Emil Elton idag också. The fame never ends. Och vaktmästarn köpte bullar av mig idag. Samskolan är överallt!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0