ledzen kåmpizar,

Mycket ledsen att jag inte har bloggat på några evigheter (okej 1 dag), men jag har haft fuuullt uuuuppppppp.
Börjar inse att jag inte kan ha fler sånahär små uppehåll, mina bloggläsare blir ju helt bananas..
kajsa om Jäklar i helskotta,:
jag tycker att grodor har en fin grön färg , men när min hund slickar på dom så blir hon skummig runt munnen.
Har suttit i typ en halvtimma (okej typ 3 minuter) och försökt förstå mig på detta, kollade t o m om det hade att göra med domdär konstiga meningarna från några inlägg ner, men nejnej..
Så nu sitter jag och funderar på om Kajsa, 12 år, antingen var full, hög, eller slått i huvudet riktigt hårt igårkväll.
IDAG mina kära vänner, ska jag fixa min design hade jag tänkt mig. Ännu oklart om det blir så, men vi får se.
Först ska jag iallafall gå och äta frukost, jag skojar inte när jag säger att jag fick med mig över 15 frallor & 10 stora brödlimpor igår hem från bageriet. PLUS världens största påse med wienerbröd, vaniljmunkar, blåbärsbullar, muffins och jag vet inte allt. PLUS en bull-längd.
Det är bara att börja äta!
LET THE EATING BEGIN!!!

Kommentarer
Postat av: kajsa

jag var en härlig blandning av allting.

2012-03-10 @ 19:17:35
URL: http://photosbykajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0