MEEEEENSVÄÄÄÄRK

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ.
Helveteshelskottasskitapbajsjävlajäkelajaj!!!
Denna middagen var väldigt kul.
Jag: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ!!!
Mamma: Lugna dig nu, snart börjar värktabletterna verka!
Pappa: Stackars liten..
Jag: AAAAAAJ FÖR FAAAAN, SKJUT MIG, PUTTA MIG UTFÖR ETT STUUUUUUUUP!!!!
Mamma: Nejdå nejdå. Det blir bra. Drick lite julmust nu.
Pappa: Ja jag vet ju inte riktigt hur det känns men-
Jag: MEN HÅLL KÄFTEN DÅ OCH GE MIG MER VÄRKTABLETTER!!!!
Mamma: Okej okej ta det lugnt, nu ska du få panodil också så blir det bättre ska du se.
Pappa: Stackars stackars...
Jag: NU HÅLLER NI TYST ALLIHOPA, ANNARS GER JAG ER VARSIN PUNGSPARK. NU SKA JAG GÅ OCH HITTA EN PASSANDE SÄNG ATT LIDA I, HEJDÅ.
Och ja. Nu är jag här.
Men jag har crunchos, Marabou Black, julmust och ett helt skåp fullt med värktabletter. Så jag klarar mig. Får vi hoppas.
Nu ska jag & mamma hyra tjejfilm , papsi & carlsi är på fotboll.
HAJDO.
Har även skurit mig i fingret när jag skulle skära bröd.
Har också ätit upp mitt skurna finger.
Det blödde.... lite.
STORT BAJSIGT SADFACE PÅ ALLT.

Kommentarer
Postat av: josse (inte din stallkompis)

Nu har jag planerat min kväll - jag ska ställa tusen frågor till.dig. nu undrar du kanske varför? Jo, därför att du ska ha frågestund på din blogg nu....så, nu får du bita ihop och fixa en!

2012-03-16 @ 19:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0