MIN FRAMTIDA MAN

Jon Kleppenes.
Jag menar, det skiljer bara 10 år mellan oss. Ingen big deal.
Han kan sjunga, han kan spela gitarr... Vad mer kan man önska sig?
Vanligtvis faller jag för brunhåriga män, men för denna man kan jag göra ett undantag!
Och jag säger bara: muskler.....
Allvarligt.
Fast om han någonsin googlar sitt egna namn och detta kommer upp kommer jag dö av skam. Fast... då kanske han upptäcker mig och bestämmer sig för att han vill gifta sig med mig också? Och så lever vi lyckliga i alla våra dagar?
OCH TJENA! Han är norrlänning. Jag kommer inte fatta ett skit av vad han säger. Men ändå.
Som Ranelid säger : Kärleken talar alla språk.
TJOSAN!

Kommentarer
Postat av: ebba

jääättee fiiin blogg. :)) snygg header kajsa hade gjort. :)

2012-03-11 @ 20:16:42
URL: http://bebbass.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag trodde de var från värmland? Förlåt att jag ska vara jobbig men värmland hör faktiskt inte till norrland:P

Bara för att jag kommer från norrland;)<3 Haha, fan vad jobbig jag är just nu<3<3

2012-03-13 @ 22:47:28
URL: http://thefeelingsinmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0