Om ditt hjärta brister, laga det med Karlssons klister.

IDAG kära vänner har jag ätit både 1 och 2 och 3 och 4 onyttiga saker. Och fredagsmyset har ännu icke startat!
Det började med att vi fick sluta 45 minuter tidigare, för att våra lärare är bäst. Sen hämtade mamma mig & vi körde till Lejonet & Björnen, men där var det typ 1000 människor och det fanns ingen chans i världen att vi skulle hinna köpa glass, äta glass och sedan komma i tid till sjukgymnasten.
Så då gick rätt över gatan till en fruktaffär och köpte mig en kexchoklad.
Sen var jag hos sjukgymnasten, grät 1 eller 2 eller 37 skvättar, fick min arm nästan rak!!!!! (okej 25 grader kvar men ändå). Fick kasta ringar på en kona, med vänster arm, och jag fick på allihopa! Snacka om skillzen. Det klarar jag inte ens med höger.
Efter det så tyckte jag att jag var värd inte 1 eller 2 utan 3 glasskulor, så vi åkte tillbaka till Lejonet & Björnen och köpte glass.
Sen åkte vi till Cederleüfs bageri och kollade in stället jag ska vara på den närmsta veckan. Och veckan efter det ska jag ju stå i butik. Mycket trevligt. Sen åkte vi till en zooaffär och köpte halm till min miniboll och storeskutt (även kallade bollis och skuttis) så att de inte ska fryysa. Och sen pekade mamma ut, och tog tillochmed med mig till DÖRREN, dit ungdomsmotagningen ligger. Jag vet inte om hon förväntar sig att jag ska bli gravid snart eller vad. Iallafall.
Sen gick vi in på den sötaste och gulligaste lilla bokhandeln som finns, jag blev kär i typ 59 olika böcker, pennor, almanackor och scrapbooksaker där. Men sen kom jag på att jag har ett presentkort på 300 kr på Bokia, så om jag ska köpa böcker kan jag lika gärna göra det där.
Sedan åkte vi till allum och köpte te, godis och chips. Yeah. Jag bara råkade smygäta lite av det på vägen hem... ehhh. hehehehe.
Nu ska jag äta chips, dricka läsk och äta godis tills jag rullar fram. För att icke glömma chokladkakan och glassen! Jajjemensan. Jag lever farligt. Snart får jag väl diabetes och hjärtattack och allt.
MEN MEN. Man lever bara en gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0