Saker ni inte visste om mig,

- När jag var liten kunde jag prata nästan flytande norska

- Det första ordet jag kunde säga var "lampa"
- Jag har över 50 sysslingar
- Jag rodnar om jag ser en bild på någon jag gillar, även om jag är ensam
- Jag är onyttig i alla avseenden, men jag äter alltid sallad på McDonalds
- Jag hatar såna som svarar "sluta, jag ser ut som skit" när någon skriver att man är söt/snygg. Fast jag gör så ändå. Da fuq, måste sluta med det.
- 2 veckor efter att jag började på Sam så visste typ alla vem jag var, bara för att en populär kille gillade mig och gick runt och berättade det för alla, förutom för mig haha.
- Jag är överrörlig i höger arm & kan inte sträcka ut vänster, så om jag håller upp båda händerna i luften pekar båda 2 åt höger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0