Sånt som inte händer varje dag,

Det satt bara jag & 2 till personer på hela bussen.
Det kommer på 3 st skateboard / gangsterkillar, som sätter sig brevid & framför mig. (hela bussen är tom för tusan, sätt er någon annan stans?!?!?).
De bjuder mig på tuggummi, spelar sims i mobilen, lyssnar på Lady Gaga på högsta volym och pratar om olika maträtter.
"Ungsbakad torsk med smör, mmmmmm det är så jävla nice va?!"
"Åh, med potatisgratäng och bearnaisesås! Fyfan va gött."
"Jag ska nog fan ta å göra mig en trerätters ikväll."
"Vad tycker du om då, tjejen?"
*panik* "eh, jo jag gillar väl... mat"
"Hahahöhöhoinkhoink. Hon va kul hon. Amen va säger ni, ska vi köra en egen 'halv åtta hos mig'? Du kan också få va med lilltjejen, höhö"
"Hahahah nej det är lugnt asså..."
Så höll vi på i typ 30 min.
Mycket underlig bussfärd.
Och denna bilden är ju bara för härlig haha. Man ser äpplet på mina brallor. Mycket orginellt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0