SHOPPING

OjojojojOJ vad nöjd jag är!
Åker och shoppar, kommer hem 6 plagg rikare men 4000 kr fattigare, helt okej ändå!
Vill ni se?
Först och störst...
MIN STORA KÄRLEK. Kenza 3. Trodde den skulle kosta 2000 kr, den kostade 2500 kr men det gjorde ingenting för den är så feeiiin. (dessutom betalade mamma typ 1800 så eeeheheh).
Till den spontanköpte jag även denna, söt söt. Bilden ger ingen rättvisa, men på är den überfin, jag lovar!!!
Var inne på Tessie, hittade sjukt mycket sjukt fina kläder. T ex denna, en blus/tunika som är helvit, bara det att det är så konstiga skuggor i bilden haha.
Köpte detta linnet till, för att ha under, det blev skitfint! Det är helt genomskinligt och typ bara spets, men ändå haha.
Här har vi min älskling! Jösses så fin. Den under skinnjackan och jag dör. Och till sommaren ska jag hitta ett par korallfärgade shorts och ha till, och en jeansjacka eller mitt nästa fynd (haha).
Denna jacka, mina kära läsare, är militärgrön även fast det inte ser ut som det. Och den är skitfin.
Den är oversize, och den tänker jag hänga i hela våren. Och min Kenza såklart. Jösses amalia.
OJ vad jag gillar min garderob just nu.

Kommentarer
Postat av: Denise 22 - mamma till Kevin 6

Sjukt snyggt!!

2012-03-03 @ 21:54:18
URL: http://familyportrait.blogg.se/
Postat av: filipppaa :)

fanns det någon miltärgrön jacka från hm utan sån text på ryggen?

2012-03-04 @ 11:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0