SUGMÄRKEN JA0

Herregud, helt galen dag detta alltså.
Om jag skulle räkna upp allt pinsamt jag har gjort / sagt skulle det bli en bok. Ni kan få höra några iallafall.
Det finns jättestora vagnar, 2 meter höga och 1 m breda där man ska ställa plåtar på. Jag skulle gå med en sån, med en plåt på, till kylen.
SJÄLVKLART lyckas jag på något sätt VÄLTA hela jävla vagnen, plåten åker i golvet med världens brak och jag står där, med 1,5 arm, och försöker hålla upp vagnjäveln. 
Det kommer springades 3 killar och ba "oherregud hur gick det?!" "hur är det med dig?" men alla står och fnissar. Sen kommer min handledare och ba "HAHAHHAHA hur lyckas du?!?!".
LYCKAT.
Jag & Hedvig åt lunch i omklädningsrummet för dom hade möte i fikarummet. Och utan att jag tänkt på det så har jag kliat mig på halsen, så jag fick ett rött märke.
Så när vi kommer tillbaka och ska göra rulltårtor så kommer det fram en kille och ba
"men lilla gumman, är det ett sugmärke du har på halsen?". Och jag ba "ehh, nej, eeh, asså... nej, ööh". Resten av dagen gick han runt och flinade mot mig och höll på, haha. ÅÅÅHHH.
Sen har jag även gått in i, och trampat på, en inspektör som var där för att kolla in stället.
Och försökt prata med en döv.
Och fått choklad i hela ansiktet.
Men men. Jag är rulltårtsmästaren. Så whateva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0