Svar på minifrågestund!

Anonym om FRÅGESTUND!:
Kommer du fortsätta med ridningen?
Jag får inte rida på åtminstonde ett halvår, kanske längre tid, och efter det så vet jag inte om jag kommer kunna börja i samma grupp igen, eller om dom har blivit asmycket bättre än mig haha. Och så vet man ju aldrig om någon annan kommer ta ens plats..... Och jag vill INTE börja i någon annan grupp, för halva grejjen med ridningen är den askalas bra gruppen, så jag vet inte :(

Vill du arbeta med bagerigrejs i framtiden?
Hahahaha. Neeeeeeeej. Eller okej, jag skulle kunna tänka mig att jobba i bageriet som sommarjobb, och i butik som extrajobb på helger när man håller på att plugga. Men jag är en sån som vill plugga vidare och få ett mer "tänkar-jobb" än ett "göra-jobb" , fattar du? (hej jag suger på att förklara.)

Ska du ha barn?
JAG SKA HA BARN. Herregud, varje gång jag ser ett litet barn så säger jag "ååhhh jag vill oooockså ha en sån liiiiten". Min mamma kollar konstigt på mig varje gång. Jag vill ha 2 barn, helst en pojke och en flicka men det spelar ju egentligen ingen roll. Men det är så kul att köpa kläder till en tjej, hehehe. Jag har räknat ut allt, kolla här:
När jag är 21: flytta hemifrån.
När jag är 25/26: gifta mig.
När jag är 28: få barn.
Nu gäller det bara att hitta en passande man... Han har också krav på sig. Han ska kunna sjunga, spela gitarr, ha askalasbra humor, få mig att skratta tills jag kissar ner mig, vara lång.... Fast bara han är rolig så löser sig nog resten.

Hur ser ditt liv ut om 15 år?
Om 15 år är jag... eh... 29? Ja. Då ska jag ha barn och man och vara jätterik och jättekänd. Nejdå. Förhoppningsvis har jag hittat min drömprins iallafall. Och om jag ska följa min lista så vore det ju trevligt med en liten bebis också. Och så ska jag jobba som författare och sälja bestsellers. Hehe.

Vem är din favoritartist (förutom snubben i One direction)?
Vad har ni emot Louis? :(:(:(:(:( Men okejdå. Typ Ulrik Munther. Fast om man ska tänka större så äre väl Jessie J, eller Olly Murs, eller ja... typ dom.

men va söööööööt.

Vill du gifta dig?
JAA. Mina föräldrar har icke gift sig och det enda bröllopet jag har vart på är min morbrors. Så ja. Jag vill ha en sån fin klänning på mig!!!!! 
Skulle du nånsin kunna bli tillsammans med pierre? Han verkar ju i vilket fall väldigt intresserad av dig :)
HAHAHAHAHAHA :D Jag har vart gift med honom. På facebook.
Nej men okej, allvarligt.... Han skulle säkert vara världens bästa pojkvän, jag är typ kär i hans personlighet. Men jag kan inte tänka mig honom som min pojkvän. Asså vi är såna som är jättesnuskiga, skriver hjärtan till varann, säger att vi älskar varann och håller på, men vi kan vara såna för vi vet att vi aldrig kan bli mer än vänner. Alltså detta låter helt sinnessjukt...... Men ja.

Om du drömmer mardrömmar, vad handlar de oftast om då?
Haha! Vad kul att du frågar detta, för jag har drömt mardrömmar hela veckan. Först handlade det om att jag dödades av en häst på typ 50 olika sätt, att jag fick armen urled på 50 olika sätt och såna hemska saker som har med olyckan att göra. Och min läkare var Jon Kleppenes hahaha. Da fuq. 
Sen handlade det om att jag körde bil till skolan (som inte ens var min skola) (ingenting var logiskt) och att det kom en gubbe och knivhögg mig, och så sprang jag in i dom från gladiatorerna så dom klådde upp mig tills jag dog typ, sen var jag i New York och pratade om hur det var att bli knivhuggen..... (logiken är noll). Jag vaknade med en blåtira. Haha. Hur duktig är man på en skala om man slår sig själv i sömnen? 
Sen handlade det om att jag blev inlåst i en ubåt och alla dog och massa läskiga skräckfilms saker hände, typ ens ansikte blev avrivet och någon bytte ögon med en annan.
Så trevliga drömmar har jag !

Nu kommer några this or that:
Fjording/nordsvensk (inte rättviiiiiist)
Jeffrey Campbell/converse (men lägg ägg va, hur ska jag kunna välja?!?!) 
Cykla/(det finns mindre risk att trilla) (fast man vet ju aldrig när det gäller mig..)
Äta/förbereda maten (DAT ONE WAS solklar!!!)
Ridning/orientering
Ola salo/magnus uggla (för jag är kung kung kung i baren!!!)

Men nu , till den största och kanske viktigaste frågan......bam bam bam bam bam bam bam bam bam bam bam bam bam bam..................

JULMUST/PÅSKMUST
MAJGOOOOOOOOOOOOOOOOOD. Men jag har faktiskt världens smartaste förklaring. När man dricker julmust så har levt utan denna underbara dricka längre, än när man dricker påskmust. DÄR VAR JAG SMART.


Journalistalfhild om FRÅGESTUND!:
MINIFRÅGESTUND IS ON!

1. Vad är din favoritlunch?
I skolan = spaghetti & köttfärssås. Bara för att det är så himla gott. Våga inte säga något annat.
På stan = pastasallaaaaaaaaaaaaad. Ceasarsallad, kycklingsallad eller grekisk sallad. Så. Himla. Gott.

3. Hur underbart från 1-10 är det att ha en pool?
1000!!!!!!

4. Visst är Gliss bätttre än Wella?
NEVAAAHHH. Fast det luktar godare.

5.SKULLE DU KUNNA ADOPTERA EN APA??
Åh jaa snälla, säg att man får det?! En sån liten. Åh jag vill ha en sån. 
Men att adoptera en orangutang i typ regnskogen nånstans, då man bara ska skicka pengar till den och få kort på den, det är ju inte kuuuul.

6. Vill du bo i en villa eller lägenhet när du är 29 år?
HAHA! 29. Alla vill veta vad jag gör när jag är 29. Jag vill bo i ett huuuuuus. Eller ja, villa.

7.Varför dricker du inte mjölk?
För att det är mothafucking äckliiigt!!!

8. Vilken affär handlar du mest kläder i?
Eh. Öh. Bra fråga. Jag tror att det finns flest kläder från Gina Tricot i min garderob. Men det betyder ju inte att jag har på mig dom, haha. Det jag har på mig mest kommer från massa olika butiker i london, Zara, Bik bok och ah, gina tricot. TROR JAG. Haha.
9. Kanin eller katt?
Kaninis!!!!

10. Visst är Alfhilds Odinterapi AWESOME?!
SKITBRA!!! Bättre än Josefins iallafall. ("nu går du och klappar hästen bara, IN MED DIG!!!" nej för fan i hela helskotta, jag tänker inte klappa helveteshästen).

11. Vad gör du kl 17.34 imorron?
Mycket bra fråga. Jag äter antagligen middag.

12. Kan du skala en lök utan att börja lipa?
Om jag ska vara ärlig så var det mycket längesedan jag skalade en lök. Men jag gråter varje gång. Tycker så synd om löken som måste vara naken... Nej okej. SKALA löken klarar jag faktiskt, men att HACKA den utan att gråta, det går icke nicke.


13. Gillar du skånska?
ÅÅÅHHH jag älskar skånska!!!!!

14. Hur bred är din tå brevid lilltån?
1,5 cm kanske? Eller 1. Eller 2. Mitt ögonmått är inte så bra.

15. Vill du åka till Tyskland någon gång?
Jag har redan vart i Tyskland! Men ja... fast det verkar så tråkigt! Finns inget kul att göra. Bara massa byggnader att se på. Vet inte varför jag läser tyska om jag inte vill till tyskland haha. Knäppptttt.

16. Skulle du kunna ha dreads?
Näääääääääääääääääjjjj!!! Usch, man kan få MASKAR i dom. och man förstör ju håret totalt. Och det är inte snyggt. Nej. Nejnej. Nejnejnejenjenej.

17. Vilken ögonfärg har sam-vaktisen?
Blå. Konstig fråga. Och konstigt att jag kunde svaret.

18. Vilken ficka har du din mobil i ?
I min jackficka. Höhö. I höger.

19. Varför gillar du punchgodis?
Punchpraliner heter dom och det är gott! Sådeså.

20. TAGGAR DU NÄSTA FREDAG?
Jag taggar och taggar!!! Hoppas min keps har kommit tills dess. Josse har en (typ) likadan, vi har döpt dom till Gale och Peeta. (vi ska på hungerspelen premiären).

21. Har du lärt dig vad transparent är än?
Jaa. Har jag någonsin inte kunnat det? :o Vad är det nu för efterblivet jag har sagt?

22. Skulle du kunna bo i ett träd?
Jag vill bo i ett träd. Jag vill bo i en träkoja. Åh vad kul det skulle vara.

23. Är du rädd för spindlar?
JAAAA. Dom vill ta över världen, jag lovar. De funderar ut en ond plan, just i detta nu.

24. Gillar du killar med långt hår?
Gillar du tjejer med kort hår? DEN DU. Nejmen, svaret är ja. Men jag tycker inte det är snyggt.

25. VISST ÄR ALFHILD BÄST PÅ ATT VARA JOURNALIST?? :D:D:D:D:D
SKITBÄST!!! Fast inte bättre än mig. ♥

Nu har du att göra en stund, seeyaa tomorrow älskling, hoppas de blir bättre med menshelvetet♥♥
kajsa om FRÅGESTUND!:
favoritfilm?
Jag älskar naturkatastroffilmer! Typ The day after tomorrow. Och 2012.
Och romantiska komedier, typ Crazy stupid love, Friends with benefits och såna.
får jag se en bild på kaninernaaa?

bollis. fattar ni varför hon heter bollis? hon är en booooolllllll.

tvätta sig bör man annars blir man smutsig ja0

min sötnos

nananana batmaaaaaaan!

här var storekaninen med också. skutteprutt.
sdhhgvhuirhuf?
gfhsdorhieohnsdhihgreofjisdc.
Om ni har fler frågor så får ni såklart ställa dom, så kan det bli en del 2 också :)


Kommentarer
Postat av: Fel yrkesval

Nej, du har rätt , jag ÄR bättre på att vara doktoralfhild ;) <3

2012-03-19 @ 21:35:13
URL: http://aalfhildds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0