Tjalå,

Idag har jag vart upptagen i princip från klockan 06.45 imorse.
Klockan 9 var jag i kyrkan, redo att dela ut psalmböcker, ta upp kollekt och gå procession. Klockan 11 var jag därifrån.
Klockan 12 var jag på Toyota och provkörde massa bilar som luktade morot. Smygtittade också lite på en snygging till säljare..... Ah vafan. Han är för gamal för mig. Typ 30. Där går gränsen.
Klockan 3 var jag hemma, gjorde grekisk sallad och åt upp den, hängde med min batmanboll, kollade på pll, åt pizza, drunknade i fett, spelade piano, sjöng ut för fulla muggar så hela området fick tinituss, och helt plötsligt vad klockan 9.
Och ja. Här sitter jag nu.
Hej, jag heter Martina, och jag har huggtänder och galet hår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0