Tjeeeeena,

Har vart i Alingsås idag & shoppat järnet! Fast köpte bara 4 saker till mig själv, men ja.
Nu sitter jag här & mina fingrar håller på att trilla aaaav efter att jag var ute i shorts, linne och tunn kofta och åt isglass som aldrig tog slut med Malin. Och solen gick i moln. Det var typ minusgrader!!!!! Okej typ 6 grader, men ändååå!!! Det är ju typ minusgrader i min klädsel.
Kommer bli sjuk, men det var det värt! Träffade Pierre och Oliver sittandes på ett busstak. Gaykärlek. Mellan mig och Malin alltså. Sen ringde pierre mig och sen snackade vi på högtalare i typ en halvtimma, haha. No life.
Har seriöst gått och blivit kär i "Some Nights", äääälskar deeeen. Bara för att den är lite udda. Och jädrigt bra.
Vet inte riktigt vad jag håller på att skriva. Bara massa random saker. Jaja. Håller på just i detta nu att ladda över bilder på shoppingen & från dagen helt enkelt. Så ni får se dom sen.
POSS POSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0