Tjing tjong king kong,

TJABLÖÖÖ!
Bra dag detta .
Inte vart i skolan på 2 veckor, men det var kul att komma tillbaka faktiskt.
Precis när jag gått av bussen så ringer Pierre o ba "stå stilla precis där du är!" och tre sekunder senare står han framför mig. Haha. Sen gick vi världens omväg hem till mig.
Resten av dagen har jag suttit och stickat. Okej, inte hela dagen. Men jag har baskemig stickat upp ett helt garnnystan. Orkar inte mer nu!!!! Det var meningen att jag skulle göra klart hela skiten under praon och jag har inte stickat ett skit. Heheheheh. Måste sticka som faaaeeen idag alltså. Får sticka i sömnen.
Jaja.
Nu måste jag eeeeta.
TJING!

Kommentarer
Postat av: Journalistalfhild

Så det var DÄRFÖR jag och Malin såg Pierre gå ner för skottvägen när vi stod och käkade isbitar och dissade Jacobs blåa byxor :D <3

2012-03-19 @ 21:33:57
URL: http://aalfhildds.blogg.se/
Postat av: Malin <3

Då har vi fått svar på de Alfhild!! :D <3

2012-03-19 @ 22:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0