Tjoblö,

UJ vad jag har jobbat. Inte en lugn stund från kl 06.30 till kl 15.30. Mina ben är dööööööda.
Så nu ligger jag i min säng, äter vaniljsemla och dricker sprite. Kanske inte det mest normala, men det är ju så jag lever. Inte normalt, alltså.
Sounds good to me!
PUSS
Sedan jag fick en slang i armen där dom stoppade in morfin och allt möjligt lungnade så har jag fått alergiska reaktioner på precis allt, precis hela tiden.
Idag har jag t ex vart helt rödflammig i hela ansiktet och haft ett stort rött märke under vänstra ögat. Det ser ut som att jag har fått en rejäl smocka, haha.
Da fuq liksom, jag har aldrig vart alergisk mot något i hela mitt liv!!!!! 
Dessutom börjar jag bli känslig för laktos. Eller alltså ren mjölk. Helt cp.

Kommentarer
Postat av: aalfhildd

Men va bra, då e de ju bara att fortsätta inte dricka mjölk då? ;) <3

2012-03-13 @ 08:14:43
URL: http://aalfhildds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0