Trötter in da house ja0

Seriöööööööööst.
Idag hängde jag med Hedvig. Vi hade en ansiktsmaks som luktade spunnet socker och sockerkaka och herregud, det luktar fortfarande!! Det luktar så sött vart jag än går att jag tror jag spyr.
VET NI VAD JAG HITTADE IDAG FÖRRESTEN?!?!?!?!?!
EEEEEEEEEN JUUUUUUUULMUUUUUUUUSTFLAAAASKAAAAAAA.
Lyckan var total.
Iallafall.
Tillbaka till ämnet.
Juste. Och Hedvig sminkade mig. Haha seriöst. Mina ögon var rosarosarosa. Och så himla mycket ögonskugga, foundation, eyeliner, glitter, jag vet inte allt. Jag ba "herrejesus, jag har aldrig haft på mig såhär mycket smink förut!" och Hedvig ba "vaddå mycket?...."
Haha.
Ni kan få bilder på detta spektakel när jag lyckas få över dom till datorn.
Nu började jag sjunga "krakel spektakel, kusin vitamin" . Da fuq.
När jag tänker på den låten så tänker jag på gurkor. Så ni vet.
Nej herregud vad trött jag är. Kan ha att göra med att allt smink har typ infekterat mina ögon så jag blinkar typ 87 gånger i sekunden. Det känns som att klockan är typ 11. Den är kvart över 8. Jag har problem.
Hej jag har sne mun.
BUT SO WHAT, I'M STILL A ROCKSTAR, I'VE GOT M... okej jag behöver sova.
Poss poss, kottbollar!!! ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0