Hohoho,

Konstig kväll. Hamnade i nåt konstigt skypesamtal med knäppa människor och en jonathan. Fattade ingenting.
Skulle vara tyst som en råtta, det höll inte särskillt länge.
Sen gick Josefin och då klickades jag automatiskt. Och nu sitter jag här i min ensamhet.
Pierre försöker få mig att gå in på chatroulette men jag vågar inte. Haha. Jag vågar inte ens gå in på omegle.
Är så rädd för peddon!!!!!!!!
Iallallilall, imorgon tänkte jag försöka göra en videoblogg. Och jag kom på NU att det skulle vara lättare om jag hade frågor att svara på, men så har jag ju redan svarat på alla frågor.... OJ VAD JAG ÄR SMART !
Mrs brighthead in da houzzeee ya0, jag får hitta på nåt annat. Och skämma ut mig totalt, men det är ju det ni vill se. Höhö.
KAAAAAAAKAKAKA.
Vad ska jag prata om?
Zvara på min fråga kära people zå zka jag göra ett micket pinzamt videoinlägg imorgon.
Zov zå zött.
Puzz.

Kommentarer
Postat av: Emma

sv: ehm, ja jag har typ två bloggar, men jag skriver faktiskt inte samma saker på dem.. I stort sett så är skillnaden att mina kompisar vet om den ena och den skriver jag typ ingenting på och så har jag en annan blogg som jag orkar, och vågar skriva mer på.. Det känns så fånigt att blogga när det bara är de man känner som läser den bloggen..=)

Men jag är väl lite udda..^^ haha<3

2012-03-18 @ 12:56:46
URL: http://thefeelingsinmyheart.blogg.se/
Postat av: TILL PIERRES FÖRSVAR!!!

FÖR ALLA SOM UNDRAR JAG VAR INTE DÄR INNE FÖR ATT GÖRA DET SOM FOLK BRUKAR GÖRA!!! jag skrek åt varenda person som kom upp i camen!!!:D Sen träffade jag några kineser som lärde mig karate:)

2012-03-18 @ 21:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0