Bästa dagen,

Hahaha, lovar seriöst att mitt sixpack kommer synas snart. Så mycket har jag skrattat idag.
På bussen så smsade Hedvig "åh vad jag är sugen på glass", så jag smsade Malin "vill du gå och köpa glass med mig?". Och sen, på något vänster, gick jag, Malin, Alfhild, Pierre och Lukas och köpte glass (alla köpte calippo shots förutom Pierre som är en loner)(och en loser).
Sen gick vi till vår kära gunga och umgicks med småbarnen. Nejdå, vi typ satt i den stora stora gungan, Lukas försökte göra cirkuskonster och hängde upp&ner i kedjorna och hoppa på mitt i farten och sånt. Vi höll på att dö allihopa.
Sen tiggde vi godis från honom & Malin fick typ halva påsen haha. Hon får ingen mat hemma förstår ni. Pierre ba "stackars barnen på Slättenvägen som inte får nån mat" , awkward moment när hon inte ens bor på Slättenvägen.
HAHA och sen skulle Lukas o Pierre hem, och vet ni vad dom gör då eller? Tar deras longboards och åker ner för en skitbrant backe, så Lukas åker rakt in i staketet och typ mosas och dör.
Och vi snackade med Fransoser och andra peddogubbar och hade jättekul. Och sen kom en katt..... HAHAHAHA ni ska få en film sen, lovar, den bästa filmen EVER MADE. Seriöst, vi skrattade så mycket så jag trillade baklänges (allvarligt, med väska och allt), KAN. INTE. SLUTA. SKRATTA. HAHAHAAHHAHAHA.
Mina snygga kompisar ♥
Jag skrev även en väldigt kärleksfull sång om dom när vi satt där i en hög i våran gunga.
Såhär gick den:
Malin Palin satt i ett träd
Malin Palin satt i ett träd
Malin Palin satt i ett träd
och bajsade bananer
Alfhild Palfhild satt i ett träd
Alfhild Palfhild satt i ett träd
Alfhild Palfhild satt i ett träd
och skalade bananer
VOILA MES AMIS, MAINTENANT JE VAIS LADDA UPP FILM TO YOU, SO AUF WIEDERSEHEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0