Dagens facelook:

Japp. Såhär ser jag ut idag.
FUCK THIS SHIT, aaaaajjj vad solbränd jag äääär!!!
Och nu menar jag inte solBRUN utan solBRÄNDSÅINIHELSKOTTA.
Har typ 1 ton kylbalsam i mitt fejs. Hjälper inte ens. Och jag har solfrossa som aldrig förr, går runt i dubbla tjocktröjor och mjukisar haha.
Hade idrottsdag idag, var ute hela dagen. Fast jag var bara i solen i typ en kvart i sträck, den matchen jag var målvakt. Annars var jag i skuggan / stog med ryggen mot solen mest hela tiden.
Welcome to my life, blir en kräfta av ingen sol alls. Men sen när sommaren väl kommer igång då minsann, då blir jag antingen inte det minsta lilla solbränd, eller som en vandrande röd... sak. Värre än en kräfta. På hela kroppen. Seriöst.
Martina med 1 ton kylbalsam. Som är VITT. Eh. Snacka om pigment.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0