HAHAHAHHAAHAH

Allvarligt.
Nu har jag (och mamma, och Carl) nått toppen av blondhet.
Jag är i allrummet, och kommer plötsligt på att jag inte har min mobil i fickan (eftersom att jag inte har några fickor, eh). Så jag börjar leta öööverallt efter den, och går ner i köket för att se om jag glömde den där när jag åt.
Jag hittar den inte där heller så jag ringer till den.
Helt plötsligt hör vi hur det börjar vibrera i skåpet med tallrikar (vad fan?). Vi letar igenom hela skåpet, ingen mobil. Vi tror att det kanske vibrerar i skåpet med underlägg. Vi plockar ut allihopa (typ 100 st, allvarligt), ingen mobil. Blir lite desperat. Letar igenom typ varenda skåp i hela den delen av köket. Letar igenom diskmaskinen (ja man vet ju aldrig). Letar i micron. Den finns INGENSTANS!!
Då kommer Carl där och ba "men hallå... ditt rum ligger ju precis här ovanför. Vibreringarna kanske hörs ända ner hit".
Jag dumförklarar honom i typ 5 minuter, men sen går jag upp och kollar. Och vad tror ni att jag hittar?!
MOBILJÄVELN, helt synlig mitt på sminkbordet. What. The. Fuck.
16 missade samtal och en halvtimma senare. Orka.
Jag tog just blondhet till en helt ny nivå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0