Här händer mycket!

Igår paddlade jag & Malin kanot i storm, haha.
Nejmen seriöööst, det blåste jäkligt mycket! Tur att vi har armmuskler som tillomed hulken blir avundsjuk på.
Vi var på en ö och åt lunch och badade & hade kul, sen paddlade vi hem igen. Och då gick vi upp till mig och badade i poolen, hade vattenkrig och sjöng singstar (var tvungen att släpa fram förlängninssladdar och skit för att kunna koppla in den gamla PS2an igen haha).
Sen skulle hela min familj hem till malins familj på middag & esc tittande. Precis innan vi skulle gå så sprang jag in med huvudet före i ett öppet fönster så att det började blöda från huvudet, i hårbotten alltså, och halva mitt ansikte domnade bort. Uschhhh vad läskigt det var, det kändes som att min mun hängde och mitt öga var stängt. Men 1 ipren senare rockade jag fett igen.
LOREEN VANN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fyfan vad jag älskar henne. Och jag och Malin ska träffa henne nästa vecka. Är det tänkt.
Idag är det morsdag!
Jag gav min moder en present från Body Shop, en body lotion, en shower gel & en sån rosa puffsak man ska ha i duschen. Hon blev mycket glad. Sa hon iallafall, haha.
Jag har förresten blivit galet brun röd & gaaaanska blond faktiskt.
(fast det syns ju inte eftersom mitt hår är blött nu)
Posingmaster, läppkonster osv.
Nu måste jag förfasen jobba lite på SOn, annars får jag skäll av Ingrid.
Näääeedå, men ändå.
HAJDO.

Kommentarer
Postat av: ~ Emmasophie - bloggen om mode

Glöm ALDRIG att du är perfekt som du är, och att livet är för kort för att vara ledsen! Be happy ▲

2012-05-28 @ 13:34:14
URL: http://emmaasophiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0