Hardcorekristen,

Jösses.
Idag var jag & min banankompis i kyrkan från 14.30 till 17.00 och sjöng. Tillexempel en sång som gick såhär:
"Amen. Amen. Amen. Amen".
Fick världelns "holy fuuuuuck" känsla när det visade sig att jag bara gått 14 gånger i kyrkan, och vi måste gå 15. Jag ooorkar inte gååå på fler gudstjänster, döööö. Alfhild har iallafall gått på 15, hardcorekristen som hon är ;).
Idag vaknade jag förresten av att pappa skrek "KANINEN HAR RYYYYYYMT".
Tror ingen har sett någon snabbare reaktion, jag FLÖG upp ur sängen, SUSADE ner för trappan och KUTADE ut på gräsmattan. I trosor och magtröja endast. Vi fick iallafall tag på rymmaren, hon hade vart på rymmen i över 4 timmar (mamma hade inte märkt att hon rymt när hon stänge buren då hon var ute hos dem kl 5 på morgonen, suck).
Det var också tänkt att vi skulle gå runt sjön idag, men jag fegade ur. Orkar inte med mig själv. Måste börja träna igen alltså, orkar inte bli en lat tjockis.
Nu måste jag äta, och sen hårdplugga fysik. FML JA0.
mitt liv som hårdsminkad.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Anmäl dig i Veckans Blogg!:D

Jag lottar ut 5 nya vinnare på Söndag!

Vinnarna kommer synas i alla inlägg jag gör i en hel vecka!:)

http://anneliih.blogg.se/2012/may/veckans-blogg-1.html#comment

2012-05-13 @ 19:00:10
URL: http://anneliih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0