HEJ JAG ÄR ROSA

Fin bajsrand. Äkta fjortis.
Faaaaaaaast så var det en ansiktsmask :pPppPpPPPp
Den är helt rosa, fast det ser man inte på bilderna ;)
Fråga mig inte varför jag kom på tanken att ha ansiktsmask halv 11 på kvällen, men ja.
Så nu sitter jag här och är helt rosa. Och det luktar jääääääättegooooooootttt. Skulle det vara fel att slicka sig själv i ansiktet? Förutom att jag antagligen skulle dö av ansiktsmaskförgiftning.
Vet ni förresten vad jag gjorde idag? Köpte 12 jordgubbsplantor. Och förhandlade ner det till halva priset för att dom skyltade fel. Känner mig så jäkla cool. Forget the cats, jag ska bli CRAZY JORDGUBBSWOMAN.
Anledningar till varför ansiktsmask borde vara olagligt för mig:
  • Jag får hälften i ögonen, näsan och munnen istället för PÅ själva ansiktet.
  • Jag vill äta upp hela skiten även om jag så skulle dö på kuppen.
  • Jag tar på mitt ansikte heeeelaaa tiiideeeeen utan att tänka på det, hela mitt tangentbord är fullt med ansiktsmasksmörja. Min tröja ska vi inte prata om.
  • Mitt bebishår är helt fucking BEBISHÅRIGT och vill inte stanna i tofsen, så mitt ansikte blir tillslut en blandning av smörja och hår.
  • När jag tillslut ska skölja av skiten så brukar jag oftast 1. dränka mig själv 2. slå näsan i vattenkranen 3. slå pannan i spegeln och börja blöda.

Kommentarer
Postat av: Felicia

sv; åh tack hjärtat, du gör min dag! :D jag kommer ihåg dig ju, jag totaldiggar ju din blogg för fan!! :D:D

2012-05-06 @ 09:48:27
URL: http://feliciaspassage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0