Hej jag är sjuk.

ABLÖÖÖÖÖÖÖÖ.
Fuck this shit. Faaan. Vi har 1 stort läxförhör, 1 prov och 2 läxor tills idag, och så är jag SJUK. Vad fan?!
Har värsta febern och min hals typ blöder, mitt huvud är fullt med knäck och små atombomber och hela kroppen ba "röööööööööör dig för fan inte ur fläcken din jävel". Tack. Tack så mycket.
Igår var det solfrossa, nu är det feberfrossa, det är värsta istiden i min kropp! Dessutom kan jag inte äta eller dricka. Bara för att liksom. Mother Nature jävlas med mig.
Här har ni en sommrig bild. Hoppas ni mår bättre än vad jag gör. STAY FRISK.

Kommentarer
Postat av: Blöööö

Gaaah Martina du är inte ensam! Ligger hemma och mår skit ja också ja0....-.- du och jag och Malin borde helt klart starta en sjukklubb!:)) puss krya❤

2012-05-04 @ 12:50:26
URL: http://aalfhildds.blogg.se/
Postat av: Louise

Vad cool din blogg är med genomskinlig meny och sånt. Jättefin header också!

2012-05-04 @ 20:16:48
URL: http://picturesbylouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0