I WILL BUY

Imorgon ska jag gå på stan med Maulin och maybe Hedvig, har planerat att köpa en massa saker haha, GÄLLER BARA ATT JAG INTE GLÖMMER AV DET. Lovar att jag redan har glömt mer än hälften. Så därför skriver jag en lista till mig själv:
  • Bikini
  • Maxiklänning
  • Skolavslutningsklänning
  • Konfirmationsklänning
  • Hårspännen
  • Morsdagspresent
  • Parfymer och sånt på Yves Rocher
  • Bustier
  • Midjeshorts
  • Kjol
Hmmmmmmm.
Och nu måste ni hjälpa mig med en sak.
Vilken ska jag köpa?!
eller
!?!?!??!?!?!?!
Kommer antagligen köpa 2 st, måste kolla om dom har några snygga i nån annan affär också haha.
Sen vill jag också köpa :
Orkar inte så snygg denna bikinin är asså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0