"kan inte vi få sminka dig?"

Nu ska ni få höra det roliga som hände idag.
Jag & mamma gick runt på allum, och så gick vi in på make up store för att hon skulle köpa en läpp penna.
Det är 3 tjejer som jobbar där och det var inga kunder, så dom verkar inte ha så mycket att göra. Så dom kommer fram till mig och ba "ååh snälla, kan inte vi få sminka dig?! :D".
Och jag ba "haha, jovisst. hur mycket kostar det?" och dom ba "nej det är gratis, vi vill bara ha något att göra!".
Så dom satte mig på en stol vid ingången och började sminka mig, och efter bara några minuter så står det typ 15 - 20 tjejer och kollar på. Så dom får fullt ös och sätter upp två andra stolar och börjar sminka kunder.
Efter typ 15 min så var det klart, så då köpte vi mascaran & läppglanset och gick vidare.
När vi går förbi där igen efter ca 45 minuter så har dom FULLT UPP och vääärldens kö med tjejer som vill bli sminkade. HAHA.
Jag fick:
Foundation
Puder
Ögonskugga (vit, ljuslila, lila)
Kajal (blå, svart)
Mascara (deras nya, skitbra!)
Rouge
Läppglans
Tydligen är jag en av få som passar i lila ögonskugga, haha. Och blå kajal. Det skulle jag aldrig komma på tanken att använda annars men ja, det var väl bra att veta.
Det blev iallafall jättefint (fast det tycker inte pappa, han är väl rädd att han behöver använda hagelgeväret antar jag) ! Och gratis och allt. Perfekt.
Synd bara att jag inte ska ut ikväll så att världen kan se det haha. Tur att det finns kameror. (Fast det syns typ inte på bild, t ex kajalen är verkligen turkos&glittrig&skinande, wah).
Det var kul! Martina drar kunder till make up store. Kan bli deras reklammodell haha. Tjoho. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Lejla :)

Haha! Va kul att de bara gick fram och fråga! :P Fin blogg! Älskar bilderna också! Kram

2012-05-12 @ 20:24:23
URL: http://lejlamehinovic.blogg.se/
Postat av: Grön

Sexxi hihi! Ja blå kajal är ju kanske inte det första man tänker på när man slänger på sminket innan skolan haha^^ btw, du är min bajjsiga modellskit, puss<3

2012-05-12 @ 23:14:14
URL: http://aalfhildds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0