kriminella kaniner.

Som ni vet så vaknade jag av att Skuttis hade vart på rymmen i flera timmar i lördags morse. Inatt drömde jag;
Det var 2 killkaniner (oklart hur jag visste att de var killar) som flörtade med mina kaniner. Han som gillade Skuttis smet in i buren precis innan mamma hann stänga den, och det såg hon inte. Sedan, av någon konstig anledning, så satt jag och spionerade på buren. Då såg jag att killkaninen puttade upp dörren så mycket att Skuttis kunde rymma. Jag sprang och fångade henne, satte tillbaka henne i buren och jagade ut killkaninen.
Sedan satte jag mig och spionerade igen. Denna gången så gnagde killkaninen ett hål i metallnätet (eh?) så att båda kaninerna kunde rymma och gifta sig med killkaninerna. Fast då kom det 2 katter och började bita Bollis i öronen. (det är okej att skratta). Så jag tog en katt under varje arm, slängde upp dem i luften och skrek BATMAAN.
Jag vaknade av att jag satt upp i sängen med armarna ut i luften och skrek batman.
Eh. Ja.
Mamma sprang in och ba "Va?! Vad händer?! Vem är Bettan!?"
Nej, jag har inga psykiska sjukdomar.
Skutteprutt da utbrytarkung!
"fuck normal, I'm batman."

Kommentarer
Postat av: Hedda

Hahaha <3

2012-05-16 @ 17:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0