LIIITE irriterad

Märker man att jag är NÅGOT sur på min kemilärare eller? Jag och Sara har ägnat stor del av kvällen av att skicka hatsms mot henne till varann hela kvällen. Hon är förfan helt blåst och dum i huvudet.
T ex att jag skrev henne som källa, (jag anser att du är en trovärdig källa eftersom att du är en utbildad lärare inom ämnet) det var tydligen FEL? Okej? Litar hon inte på sig själv eller vad är det frågan om?
Och sen hade jag skrivit om cellandnigen och om vad som hände när människan åt upp potatisen med kolatomens i, OCH SÅ KLAGAR HON ÖVER ATT JAG INTE SKRIVER NÅGOT OM MÄNNSIKAN. OKEJ? URSÄKTA?
Det enda felet jag kan se var att jag inte skrev något om miljöförstöringen, men URSÄKTA MIG att jag använde sidorna till att faktiskt skriva om kolatomens kretslopp, som uppgiften handlade om, istället för att tjata om MILJÖN.
.
Nej fy helvete. Jag har INGEN vidare lust att plugga inför kemiprovet på tisdag nu. Idiot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0