LOL

Saker ni inte visste om mig:
  • Jag har skitmycket problem med att äta äpplen och hamburgare för jag har förliten mun. Måste typ pressa ihop hamburgarna till små smala streck innan jag kan äta dom. Och äpplena får jag antingen äta pyttesmå bitar i taget eller skära upp det i klyftor.

  • Jag har inte druckit ren mjölk sedan jag var 5 år. För det är så jäkla äckliiiiggtttt!!!!

  • Jag spyr helt ärligt om jag dricker cola, eftersom jag alltid tvingas att dricka det när jag är magsjuk (socker&saltlösningja0) och jag har en sån fobi för att spy att jaa... det går som det går.

  • Jag är stolt ägare till 14 par shorts och tänker köpa ett till par på fredag (galenchey.se)

  • Jag gav min lillebror RS-virus när han var precis nyfödd så han höll på att dö. Hahahahahha. Nej förlåt, det är hemskt.

  • Jag har berättat mina livsplaner (flytta ut dagen jag fyller 21, gifta mig vid 25, få barn vid 28) för min matte, biologi & kemilärare.  Hon skrattade så mycket att hon nästan kissade ner sig. Fattar inte varför.

  • Jag hatar kemi, tycker att biologi och teknik är helt okej och älskar fysik. Någonting gick fel.

  • Jag måste ALLTID ha rätt och medger ALDRIG om jag har fel. Jag kan snacka mig ur vad som helst och vrida allt till hur jag vill ha det. Fast det behöver jag ju aldrig, för jag har ju alltid rätt. Hehhehehehheh. He.
  • Jag är fullt normal och inte konstig någonstans. hahahahahaha årets skämt

Kommentarer
Postat av: Felizia Höök

Tävla om en valfri vara - http://feliziahooks.blogg.se/2012/may/tavling-100kr-hos-runnsse-erikasgarderob.html#comment

2012-05-30 @ 11:48:54
Postat av: Anna

HAHAHAHAHA NEJ GUD VAD SKÖN DU ÄR. Är typ kär i din blogg och jag hitta den för två sekunder sen, punkt slut

2012-06-03 @ 23:45:47
URL: http://morethanthis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0