Min otroligt effektiva söndag

Vet ni vad jag har gjort idag?
Jag gick runt hela sjön. Nästan 1 mil. Jag känner mig så stooooolt.
Sen har jag suttit på vallen och kollat på fotbollsmatch & ätit glass i solskenet. TREVLIGT TREVLIGT.
Och så har jag även vart ute med kaninisarna (ute = öppna dörren till buren och låta dom springa runt i uteburen när jag ligger på en madrass på marken och sover).
EFFEKTIV SÖNDAG. Nu gör det inget om jag är inne resten av dagen. Fast åååååååhhh solen skiner.... Jag får väl ta mitt täcke och en bok och knalla ut och sätta mig på bakverandan.
Så vackert så man dör ju.
Kaaaaaaaaaaanske dax att klippa mig snart eller? Inte mitt fel att håret växer som raketfart, men jösses, snart går det ner till röva. Igen.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fin blogg!

Gå också in på min blogg och glöm inte att kommentera:)

Hoppas du stannar

2012-05-06 @ 19:17:47
URL: http://eemelielandinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0