Pollenrövhål

HEJ HOPP JAG TROR JAG BÖRJAR BLI ALLERGISK MOT POLLEN.
Faaaaaaaeeeeeeeen. Det är armjävelns fel, efter alla konstiga medel dom sprutade in i slangen i (den andra) armen (när jag fortfarande låg bland hästskiten, öh) så har jag blivit allergisk och överkänslig mot ALLT.
Dödar någon om jag får massa allergier nu asså. Typ det ENDA jag har haft tur med i mitt liv är att jag aldrig har vart allergisk mot något. DON'T TAKE THAT AWAY FROM ME, BIAATCHHH.
Har förresten gjort 360 inlägg nu, och då är inte mobilbloggarna inräknade. Ganska bra ändå.
Om typ 45 min så ska jag spela piano, jag orkar verkligen inte. Jag kan det inteeeeeeeee. Och gitarrjäveln, hur fan ska jag kunna spela ett F ackord!?! Det gör förjävla oooont.
That awkward moment när man är för trött för att göra miner. Nu ska jag äta choklad. Tjing.

Kommentarer
Postat av: Haldis johanna

Hej vill du få presentkort till olika klädbutiker helt gratis och gillar att medverka i olika tävlingar o vinna jätte fina priser? Bli då medlem på denna super bra sida: http://www.gratisklader.se/?r=196700

2012-05-08 @ 17:23:55
URL: http://haldisjohannanilsson.blogg.se/
Postat av: FRISK SOM EN APA

förlåt men, MOHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHHAHHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAAHHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAAHAHHAHAAHAHAHHAAH FAN VA SÄMST HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHA......ha....haööööööh.... ,

Krya på dig!<3

2012-05-08 @ 19:46:57
URL: http://aalfhildds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0