Shopping

Var på allum idag & köpte lite saker .
Från början var det bara meningen att jag skulle fylla på mitt busskort och kanske hitta nåt på Bokia (hade ett presentkort där som var tvunget att användas ja0). Men sen hände en lite rolig grej.... som ni får veta mer om senare :)
Detta köpte jag iallafall:
Mascara & läppglans på make up store.
(inget som helst behov av detta, har liksom 13 mascaror och över 50 läppglans, men ändå xD)
Cirkeln & andra delen Eld, inbundna.
Nu får vi verkligen hoppas att dom är lika bra som alla säger haha.
Pennfack, penna, sudd och stift.
Kollade även på en jeansjacka på bikbok men den var så jäädra kort i armarna, inte ens medium passade och large fanns inte. Synd, för om man köpte något över 300 så fick man en present i en skitsnygg Whitney Port papperspåse. Men whatevvaaa.
Är jättesugen på att åka tillbaka och köpa :
Dessa två nagellack ur Isadoras sommarkollektion (heehehehehe)
Juicy Couture Viva La Juicy Bodylotion
Och denna bodylotion, jag dööööööör så gott den luktar.
Fast 500 :- för en bodylotion känns lite sådär faktiskt.
Sen köpte jag även gooooodis och hyrde film på Hemmakväll.

Kommentarer
Postat av: Saga

Cirkeln och Eld är JÄTTEbra (tycker jag iaf ) så jag tror inte du kommer bli besviken!

2012-05-12 @ 19:28:38
URL: http://www.sagaekstrom.blogspot.com
Postat av: Saga

Cirkeln och Eld är JÄTTEbra (tycker jag iaf ) så jag tror inte du kommer bli besviken!

2012-05-12 @ 19:31:39
URL: http://www.sagaekstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0