TJENA

Förlåt mig alla mina små kycklingar, men jag har varit totalt jätteupptagen med det jag kallar för "mitt liv" denna helgen. Bara vart med kompisar typ varendaste sekund.
I söndags var jag ju på 2 timmars yoga med Sara & Hedvig och HERREGUD, yogakvinnan höll på att DÖDA MIG! Och hon var för tusan gravid.
Sen åkte vi hem till Sara & hade minifest för hennes lillasyster i träningskläder... Typ hela hennes närmsta släkt var där och var jättefinklädda och så kom jag där i springtights o sportbh o ba WOOHOOO.
Sen gick vi ut i skogen och tog massa bilder i typ 3 timmar, höll seriöst på att frysa arslet av mig i slutet och var så kissinödig så jag höll på att dö, så jag gick runt och skrek och röt som en björn och dansade tango med mig själv typ. Självklart mötte vi människor VARJE gång jag gjorde något extremt pinsamt. Welcome to my life, tjohooooo.
På kvällen kollade vi på titanic och jag höll på att dö, grät i typ en timma efter, DET GICK INTE ATT SLUTA!!! Nu är jag iallafall inte helt socialt efterbliven, känns bra. Eh. Nej förresten, det känns förjävligt, den jävla filmen!!! Jävla överklassare!!!! Åh jag vill bara gå och skjuta handär Cal i huvudet och ba WAAAAAHHHH nej, jag klarar inte av detta!!!!!
Sen sov vi i typ 5 timmar, och sen var det fullt ös igen! Åt nutella, honung med te & chips till frukost. Sen spelade vi Galenpanna (jag vann) (och sen blev det fruktansvärt seriöst när de andra skulle tävla om andraplatsen, jösses). Och sen efter ett tag så åkte vi hem.
Hemma så bakade jag kladdkaka och sen åt vi världens godaste middag & kladdkaka, jordgubbar & grädde till efterrätt. Efter det åkte vi in till stan och såg på Cortegen. Men allvarligt, vi fick stå i över 1 h o vänta på att allt skulle börja för det var massa förseningar och skit, och sen var det inte så kul ändå haha.
Sen kom vi iallafall hem runt halv 9, då gick jag & Malin ut och hängde med Pierre, Lucas och nån som hette Axel. Vi typ gick runt, gick till sjön, blev livrädd för grodor, kännde på vattnet (det var iskallt), Pierre bar runt på mig som en bebis (jävla tönt), vi satt och gungade på en sån jättestor gunga och pratade med pervon på moonit, Pierre bar runt mig på sin rygg, ........ Runt 11 så gick jag & Malin hem till henne och chillade, och vid 12 gick jag hem.
Och idag har jag vart på Orust hela dagen, har blivit tomatröd och bränd på hela kroppen och NUUUU måste jag plugga tyska för har prov imorgon på ALLA VI LÄRT OSS UNDER HELA 8AN, skjut mig.
CIAOOO !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0