Tjillevippen,

Jag drömde någon jättekonstig dröm inatt, det var helt knäppt. Och så vaknade jag hela tiden, så jag har nästan inte sovit någontin.
DESSUTOM är jag sjuk OCH pollenallergisk, vilket gör dagen TRIPPELT så jobbig.
OCH så hade vi prov idag... I fysik. Vilket är typ mitt sämsta ämne. ORKAAAA.
Nej, ett tag trodde jag att jag skulle avlida. Eller iallafall ge upp och åka hem. Men nejnej, jag härdade ut! stolt.
Jag antar att ni vill veta vad jag drömde (brukar få kommentarer som "drömde du nåt kul på senaste?" "kan du inte berätta vad du drömde inatt?", antar att mina drömmar är intressanta. Eller så kanske det inte finns så många människor som drömmer om flygande hus och matteböcker).
Det ska jag berätta aaaalldelles strax .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0