TJING TJING

Idag var jag på Världskulturmuséet ända fram tills lunch, och då stack jag, Hedvig & Janina till espresso house och åt. Sen hade vi kemi & SO och tillsist tyska, och då var jag i princip så otaggad man kan bli.
Det roliga var att alla var helt övertrötta, så det blev istället världens roligaste lektion. Typ.
Höll på att dö av skratt ungefär 1842 gånger. På 45 minuter.
Älskar min tyskagrupp alltså. Fast lite pinsamt var det ju i måndags när man skulle gå runt och hitta massa konstiga saker, typ "hitta någon som gillar jordgubbsglass" "hitta någon som är precis 167 cm lång" "hitta någon som spelar fotboll".
Så hittar jag en kille som spelar fotboll, men jag har ingen jäkla aning om vad han heter. Han ba "men kom igeeen, det kaaan du, tänk eeefter nu, joooooo, täääääääänk, kom igeeeeen". Och ja ba "eh... Viktor? Simon? Jakob? Nähe..".
Förlåt Oscar. Nu kommer jag typ i all evighet and forever komma ihåg ditt namn.
Ibland.... vill man bara ställa sig bakom ett träd.

Kommentarer
Postat av: mysan

du är underbar,glöm aldrig de! <3

2012-05-09 @ 17:17:35
URL: http://myedenvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0