Underbar dag!

Allt är så himla perfekt!
förutom SO-arbetet som ska vara klart om en vecka, 4 sidor och har inte startat än, FML
LIVET LEKER, seriöst, det är så hiiiimla härligt väder!
Var i stan, köpte ingenting på min lista... förutom morsdagspresent haha. Köpte däremot mintgröna shorts, tionde paret nu, en klänning & en BH. Gick runt i massor med affärer och fikade på Espresso House med mina festisar ♥
Åt vattenmelon till lunch idag, JÄTTEGOD! Bamba bjuder, ohlala. I onsdags stog lärare och delade ut glass på skolgården, helt underbart. Och igår gick jag och Hedvig och köpte varsitt stort paket med jordgubbar och satte oss vid ån och åt dom.
Jösses, jag lever i en saga.
Nu ska jag ta på bikinin & gå och bada i min pool. Sen ska Malin komma och sova över & bada med mig.
19 grader i vattnet, och vi satte upp den igår.. ÄLSKA VÄRMEN.
GILLAR VI VÄDRET ELLER?!
(bilder på shoppingen kommer jättesnart)

Kommentarer
Postat av: Aalfhild

JAAG VILL OCKSÅ BAADAA I POOLEEN!! <3

2012-05-25 @ 22:53:34
URL: http://aalfhildds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0