Abstinens,

66g06ewht_normal_large
 
Gissa vad jag ska köpa när jag kommer till London?
 
Haha det är ju perfekt att Kenza är där nu och hittar alla guldklimpar som jag kommer och köper om 36(!!!!!!) dagar. 
Jag dör lite så snygg denna kepsen är. Och om jag inte får köpa leopardconversen (kommer bli mördad av apis) så kan jag väl iallafall få köpa en leopardkeps.
 
49c04jcrm_2_normal_large
Och ett paraply med leopardhjärtan på...
 
Detta har faktiskt inte Kenza hittat åt mig utan det hittade jag själv, på miss selfridges hemsida. 
 
 
Dessa tror jag också att jag ska köpa. 
 
Outfit1-682x1024_large
 
Älskar hela denna outfiten, har dreglat som en galning efter den skinnjackan. Men den får vänta, den finns ju inte i London. 

Kommentarer
Postat av: Alfhild

Du.får.inte. <3

2012-09-23 @ 18:25:22
URL: http://aalfhildds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0