Bloggpaus och sånt,

Som ni kanske märker så suger jag på att blogga, jag är bara inne på bloggen hela tiden och kollar om någon har kommenterat men så har aldrig någon det, så blir jag sur och bloggar inte. Hej jag är konstig.
 
Har ingen luuust, har bara lust att babbla om London som en besatt galning (jag är en besatt galning när det gäller London men vad i tusans gubbrövar, jag har ju planerat att flytta dit och allt så det är okej) och det kanske inte alltid är så roligt att höra på. Eller så är det det. Men ja.
 
Men jag fick en idé! 
Varje gång jag gör ett inlägg och säger att jag ska ha bloggpaus så får jag världens bloggsug och uppdaterar typ 8 ggr om dagen. Okej det var kanske lite att ta i, men jag uppdaterar iallafall. Så nu gör jag ett sådant inlägg. Så får vi hoppas på det bästa.
 
Jag suger verkligen, jag har A i svenska och den enda kommentaren jag får på exakt ALLA inlämningar och prov är att jag skriver "så" för mycket, jag liksom stoppar in det i alla texter som ett mellanord. Jag är verkligen skitbra på att ordbajsa hur mycket som helst, och så är verkligen ett så bra ord! MEN JAG MÅSTE SKÄRPA MIG för jag vill ju inte att hon ska sänka mitt betyg såhär i nian liksom. 
 
Åh jag är så taggad på att bara gå ur nian, sluta denna skiten, nu orkar jag inte med skolan mer alltså. Och jag har ändå gått i skolan ett år mindre än alla andra som går i nian nu, så jag kan inte föreställa mig hur det känns för alla andra skoltrötta människor. Sedan finns det ju alltid dom som är så otroligt jobbigt entusiastiska (jösses det var ett svårt ord) över skolan och har PLUGGA som sitt främsta fritidsintresse och jag bara OORKAR INTEEEEE. 
 
Haha jösses vilket meningslöst inlägg men jaja.
 
Det jag egentligen skulle säga var att jultomten har snott min röst så jag ska nu gå och dricka te från London med en massa honung i så att jultomten vill komma och stoppa tillbaka den i min mun, ADJÖ.
 

Kommentarer
Postat av: jag vet inte

I CAN SEND YOU ALL THE COMMENTS IN THE WOOORLD

2012-09-18 @ 22:39:42
Postat av: ahust

lovely blog, i really think it's awesome!

2012-09-18 @ 22:40:14
Postat av: bonden

ja men de var ju trevligt da ja

2012-09-18 @ 22:40:43
Postat av: musse nr 1

ja den vacker kvinna den mycket vacker den anta visa den benen najje najje den ta pa sig den klaader den jajaja mycket vecker kvinna den kvinna den vacker blogg den roooosa den

2012-09-18 @ 22:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0