Hahaha

 
HAHA åh min galna Svarta Sara...
 
Om ni har missat det så är hon bäst i hela världen för hon har hittat min kära skinnjacka och jag älskar henne i all evighet och jag ska köpa alla munkar som finns i hela London till henne! 
 

Förövrigt är jag typ 50 gånger mer sjuk idag vilket suger rövapa för jag kan inte ens roa mig med att äta, det smakar IIINGENTING över HUVUD TAGET, och det är ju inte kul att äta luft. Så jag bara ligger här med mina halsmandlar stora som elefanter och är överlycklig ändå. Haha vem har tid att deppa?!?!?! MY SKINNJACKA IS BACK TO MAMA (okej hos sara för tillfället men hon är ju praktiskt taget min niggah motha såatteh)
 
TJING, nu ska jag fokusera stenhårt på att bli frisk och sen blir allt kalasens igen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0