LONDON

Som jag säkert har sagt (eller kanske inte?) så var det tänkt att vi skulle åka till Thailand och vara där typ hela jullovet.
Men familjen vi skulle åka med ångrade sig nu i sista sekund.
 
Så nu funderar vi på att åka på solsemester någon annan stans, eller att åka till London eller Rom på novemberlovet istället.
 
Som ni omöjligt kan ha missat så ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR jag London över hela mitt hjärta.
Jag ska ju baskemig flytta dig efter gymnasiet. 
Om vi åker nu så blir det 5e (eller 6e?) gången jag är där, åååååh drömmen.
 
Och om man är i London så kan man inte hjälpa sitt behov av att shoppa på Oxford Street. En av mina favoritaffärer heter New Look och jag är just nu inne på deras hemsida och håller på att svimma av allt fint som finns. 
Hoppas verkligen att vi åker dit och att jag får tid att shoppa som en galning igen! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: anna

hej jag är hungrig.

JAG VILL TILL LONDOOOOOOOOOON

2012-09-10 @ 00:03:33
URL: http://annatjernlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0