photoshoot & andra fancy words

JÖSSES.
 
Denna helgen har varit ganska så rejält galen. Har spenderat varje minut med Sara och vi har; 
  1. Haft en photoshoot. Delvis i skogen, delvis i vattnet.
  2. Blivit fucking jagade av en fuckig galen jävla stor lös hund och nästan dött av hjärtattack.
  3. Kollat på hela första säsongen av Games of Thrones. 10 jävla timmar. Vi satt uppe till typ 4 på natten. So much feelings.
  4. Ätit godis, chips, dipp, morötter, gurka, choklad, munkar och ostpaj tills vi kunde rulla. 
Och haft jädrigt kul såklart.
 
Så snart kan ni förvänta er att få se mig som fotograf, turist, indie och människa med kjol. 
 
 
Änsålänge får ni bara se en behind the scenes bild of moi med min töntiga lilla inbakade fläta där allt hår bara åker ut för att det är så kooooooort. 
Och nej, jag har inte så tunt hår, jag hade 3 såna här flätor. 

Kommentarer
Postat av: alfhildfromnewcompjutaah

wow trodde inte de ens va möjligt att göra fläta med de håret ;) MÅSTE SE FOTONA SOM HINDRADE DIG FRÅN ATT SOVA HOS MIG I HELGEN. puss! <3

2012-09-03 @ 19:47:23
URL: http://aalfhildds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0