Pinsam mamma

Jag tappade bort min Jofama by Kenza skinnjacka i torsdags (jag vet, hur slarvig får man inte bli). 
 
Har letat högt och lågt över hela skolan och förhört alla bildlärare i princip. Idag fick jag fram ett för & efternamn på en kille som tog den för att han trodde att det var någon i hans klass som hade glömt den. Jag mailade honom. 
 
Sen gick jag ner till köket för några minuter sedan och då sitter mamma där och pratar i telefon. Så säger hon ba "Martina! Nu pratar jag med Georg här, han som har din jacka, kan inte ni prata lite?" 
Okej. Så min mamma har letat upp denna killen och ringt honom. Man ba japp, jag går i nian men min mamma letar fortfarande upp mina borttappade jackor åt mig. 
 
Because that is how I roll, or something.
 

Kommentarer
Postat av: Saga

Mammor fixar allt!

2012-09-17 @ 21:05:41
URL: http://www.sagaekstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0