rubrikjävel

Fanfanfan att jag sitter här alltså, har såhääääääääär mycket att göra!!!! 
Men men.
 
Idag hade jag skolfotografering, hahaha vilket skämt. Usch jag får alltid panik inför dom enskilda bilderna för jag börjar alltid skratta åt fotografen och då väljer dom alltid de mest efterblivna fotona när jag sitter med halvstängda, drogade ögon och värsta skrattfacet. Det blir inte bättre av att fotografen alltid ska påpeka min "delfingrop", smilgrop heter det för attans bananer. Neeeeeeeej låt mig vara, döööööö. 
 
Måste skriva värsta arbetet om USA och Kina och skriva massa bajs om varför dom är I-land och U-land och hur det ändras och man ba men snälla, kan jag inte få sova istället? Men nähänej det får man ICKE för man ska ha betyg och skit bara för att komma in på ÄNNU en helvetesskola. Kan man inte bara flytta till London, gifta sig med hela One Direction och leva loppan som värsta lyxliraren resten av livet? Jo tack. 
 
Förresten så älskar jag er som kommenterar av hela mitt hjärta. För att beskriva min kärlek ska jag lägga ut denna smickrande bild på mig själv:
 
 
Åååhhh jag saknar mitt blonda superlånga affrohår! Ska aldrig mer klippa mig, waaahhhh.
 
Här kommer även en mycket smickrande bild på min "delfingrop" 
 
 
Ser ni hur jäkla långt mitt hår var eller?! Och detta var liksom i juni, i augusti gick det seriöst över naveln när det var platt. Hade jag väntat några månader till så hade jag baskemig kunnat sätta mig på håret. 
 
NEJ NU MÅSTE JAG VERKLIGEN GET BACK TO BUSINESS! Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0