so tired of saying yes sir, yes sir

 
 
 
Wah jag älskar Maroon 5. Har lyssnat på deras nya album typ en triljard gånger. 
Man får lite epilepsi av denna videon, but still.
 
ÅÅÅHÅÅ jag är så taggad för jag ska få träffa min kära Anna Pyttipanna på onsdag! Ser ju henne enbart på sommaren i vanliga fall, och det är inte så ofta man tajmar att vara på Orust samtidigt. Så detta ska bli superduper kul! 
 
Förresten så är min kvalitétstrumpekompis sjuk idag, hon är magsjuk utan att spy (lol) (nä jag skoja det är inte kul) och jag tycker jääätteeesyyynd om henne (och lite om mig själv som inte kan umgås med henne i skolan) (måste hålla alla knasigheter för mig själv liksom). Tur som tusan att min svenskalärare inte läser min blogg, fyra paranteser i en mening liksom. MEN OJOJOJ jag kom på att det kanske hon visst gör, för Agnes den busen använde min blogg som källa för ett internetcitat som vi hade som läxa för några veckor sedan. Jaja. 
 
Jag tycker därför att ni ska gå och läsa hennes blogg bara för att hon gjorde den idag och den har ju det roligaste namnet någonsin --> temedhonungochmjolk.blogspot.com 
Haha men seriöst, det är Sara i ett nötskal. Alltid udda namn. Förresten är det ytterst osäkert om hon kommer blogga någonting över huvud taget (hon har väl gjort ett antal hundra bloggar och skrivit två inlägg på varje) men om hon gör det så kommer ni vilja följa den till döden för hon skriver så bra. Även fast hon har ett engelskt tangentbord (haha lol).
 
NU MÅSTE JAG FORTSÄTTA PLUGGA FÖR ATTANS BANANRACKARE.

Kommentarer
Postat av: TE MED HONUNG OCH MJOLK JAO

Lol basta namnet ever. Jo jag vet, tycker nastan att jag borde spy snart sa far man det gjort. Nej men jag ar ante ens magsjuk langre, elr jag krapar iaf inte om igar, idag ar jag bara fy faro mycket förkyld. :(. Aja, jag kommer anda imon sa haja pa daaj! lol tur att du har agnes da hehe lol, okaj nej nu ska jag gora so, jag ar typ fardig AR DU STOLT?? Nej okej hej.

2012-09-27 @ 11:35:15
URL: http://temedhoungochmjolk.blogspot.com
Postat av: Saga

"upptäckte" Lucky Strike för någon vecka seda, och första gången, alltså du skulle sett min men, jag ba: OMG OMG OMG OMG!!!!
Vad bra..! Hoppas verkligen inte att den blir uttjatad som deras andra låtar, förd en är ALLDELES för bra för det så de så!!

over and out.

2012-09-27 @ 13:17:18
URL: http://www.sagaekstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0