TACK TACK TACK TACK TACK

ÅÅÅÅÅÅÅHHH jag hade gett upp hoppet om att hitta min skinnjacka totalt idag, och har vart typ deprimerad hela dagen. Men nu ringer Georg hem hit och sa att han såg den på hans skåp idag, OCH JAG BA DOG FÖR SÅ SKULLE NOG BASKEMIG INGEN ANNAN GYMNASIEKILLE GÖRA FÖR EN LITEN TJEJ I NIAN OCH NÄ JAG BARA DOG. 
 
Åhåhåhååååå vad lycklig jag är, enda problemet är att jag kanske inte är frisk imorgon men då får jag bara be min superdupersnälla superduperbästis supersnällasilversara att hämta den :):):):):):):):):) 
 
Märker ni att jag är glad eller? EN ANING? WOOOOOOOHOOOOOOOO jag kan springa jorden runt tre gånger! 
 
 
Åh min kära jacka. Och mina kära vänner. Och min fina min. KÄRLEK TILL ALLT.

Kommentarer
Postat av: lololol

lagg itne upp bilder pa miiiig din bajskooorv lol okej jag jag kanske inte ska saga nat hehehheheheh. godnatt sov gott och KRYA FREAKIN PA DAAJ sa letar jag efter din jacka! yes yes hugs too yoooou

2012-09-18 @ 22:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0