Taggar så hårt inför London!

ÅÅÅååååhåhåååhhh vad underbart det ska bliiiiiii!
 
Ska ju vara där med min bestie också, vi ska gå runt och shoppa tillsammans och springa in på starbucks varannan minut haha (vi brukar ju åka in till stan ibland bara för att ta en frappe på starbucks liksom, och den i göteborg är ju inte ens god om man jämför med de i London liksom). 
Har gjort en lista på ställen dit jag vill gå, där bland annat VICTORIAS SECRET är med eftersom de precis har öppnat i London, HELT UNDERBART JUUU. Snacka om att jag kommer få betala övervikt på flyget för min resväska ska fyllas med parfymer därifrån haha. 
 
 
Ska också gå till Abercrombie, Hollister, Juicy Couture, Gilly Hicks, Top Shop, New Look, Forever 21, Primark, GAP....... ja listan kan göras lång. 
 
Denna gången ska pappa & Carl också med, så det blir inte bara shopping. Vi ska gå till Madame Tussauds (har gjort typ varenda turistgrej i hela London förutom det haha) och kolla på en musikal eller två. Tror att vi ska se Thriller, har redan sett Lion King, We Will Rock You och Phantom of the Opera så Thriller är typ den sista "superkända" musikalen jag har kvar att gå på. 
 
Våra hotell (mitt & malins) ligger på samma gata typ, så vi har supernära till varann! De ligger bara kanske 500 m från oxford street, men det går en dubbeldäckare supernära hotellen som går direkt från oss till Topshop, alltså början av Oxford street, så det kan ju inte bli bättre. Sen ska jag också gå till Covent Garden, har varit där tidigare men hade inte riktigt tid att kolla i butiker då så jag gick bara snabbt runt på marknaden, fast detta var när jag var typ 8 år så jag kommer inte ihåg så mycket haha. 
 
Det är så härligt att jag verkligen hittar i London, jag vet liksom hur man ska gå och vilka bussar man ska ta. 
 
Jag ska köpa minst 2 par converse, ett par sånahär:
eller i jeansfärg, och sen ett par roligare, typ med storbrittaniens flagga på eller leopard (haha alfhild kommer döda mig), eller några i skinn eller nåt kul! 
Sen ska jag FÖRSÖKA övertala min mamma att få köpa ett par Jeffrey Campbell, fast då kommer jag antagligen få åka hem i dom för dom är så stora och tunga haha. 
 
Sen ska jag köpa massa plektrum i en souvenir butik haha. Och en nyckelring att sätta på min skåpsnyckel så att jag inte ska tappa bort den LIKA många gånger (har haft typ 5 olika från london och 2 från paris men har gjort sönder allihopa). 
Ska köpa massa stickade tröjor, mjukisbyxor (massa fleecebrallor från primark, precis som mina renbyxor fast med andra mönster på), typ 100 pyjamasar från primark, smycken från Forever 21, fler skor, halsdukar, strumpor, tjocktröja från A&F, kanske en tjocktröja från J.C, tshirts från Hollister, underkläder från Gilly Hicks & Victoria's secret, smink från Boots, kaffemugg i plast från Starbucks (om det finns), och några tusen saker till.
 
KANSKE även ska köpa någon liten sak att tävla ut här i bloggen! Men då får ni kommentera vad ni skulle vilja ha :)
 

Känner att jag ligger lite efter i One Direction fandomen men något hängivet fan (ANNA?!?!?!) - jag har fått för mig att det finns en One Direction butik i London men jag vet inte var?!?!?! Jag vet att dom öppnade en i Sydney men jag menar, det är ju Australien och om det finns i Australien så borde dom väl ändå ha öppnat en i London? 
 
Iallafall, nu har jag skrivit alldeles för mycket men jag kunde inte sluta när jag väl hade börjat! 
RÄKNAR DAGARNA, bara 43 dagar kvar och sen DRAR JAG HÄRIFRÅN BITCHESSSSS ! ♥ 
 

Kommentarer
Postat av: Malin ;)

Längtar så sjuuuukt mkt!! <3:D

2012-09-15 @ 16:48:17
Postat av: Alfhild

DU.KÖPER.INTE.LEOPARDCONVERSE.



Jag vill också med till London... ;(

2012-09-16 @ 00:39:29
URL: http://aalfhildds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0