Wantie,

WOHA. 
 
 
 
Dör lite varje gång jag ser denna bh, åååhh I want it so baaad. 
 
Problemet är att den kommer från D.M retro, och jag har inget som helst intresse av att stötta Dennis M på något sett. Hans sätt att göra sig "känd" på är helt åt skogen och människan kan inte ha mycket bakom pannbenen. 
 
Så jag får väl helt enkelt hitta någon annan återförsäljare. Kanske finns den i London? 
Haha jag kommer ju bli tagen av polisen när dom ser denna i resväskan... Näerå. 
 
Jag praoade ju faktiskt hos polisen på landvetter flygplats med Alfhild när vi gick i 5an eller något, det var svinkul haha. Varje gång jag är ute och reser så känner jag igen den som sitter i passkontrollen, så det slutar alltid att vi står och snackar tills dom bakom oss får damp. Men det jag ville komma till var att en av dagarna så var vi faktiskt med om att dom upptäckte en misstänkt bomb i en gammal tants väska. Det var värsta pådraget haha.
Sen fick vi också åka runt i baksätet på en polisbil, vi körde till "slutet" av start och landningsbanan och såg flygplan lyfta och landa rakt emot oss. Bästa praoplatsen någonsin typ. 
 
NU måste jag plugga, har latat mig hela helgen och har 3 läxor tills imorgon så LET'S DO THIS POO, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0