BEBISAAAR

NÄÄ? om I'm not that kind of girl...:
Ja, och vet du vad for kind of girl du oxo är? That kind of girl som ÖVERGER SIN DYRBARA SOVMORGON FÖR ATT GÅ PÅ KOMFATRÄFF MED MIG! BLÖÖÖÖÖÖÖÖÖ! seeya tomorrow bäbä <3 (btw ÅHH JAG SAKNAR DIG SJUUUKT MYCKET ÄLSKLING PUSSPUSSPUSS!) ..

YES I AM! ♥
Har som sagt vart på konfaträff idag, sen har jag haft FULLT UPP med att packa, har fortfarande inte lagt något i väskorna än.... hehehhehe.
Seriöst. Jag har över 120 saker på min packlista. Jag skojar inte, jag ska vara borta i typ 5 dagar, och jag har än så länge packat ner 8 par byxor, 9 par tjocktröjor, 13 par strumpor och typ 87 tröjor. (okej, 87 tröjor har jag faktiskt inte, men det andra är sant).
DÖÖÖD ÅT PACKNING, jag packar ALLTIDALLTIDALLTID för mycket. Kan någon komma och packa åt mig? Nån frivillig?
IALLAFALL, imorgon bär det aaaaav! Ska stanna på allum och köpa några filmer & godis, sen kör vi raaka vägen upp till filipstad typ där vi äter lunch (mcdonalds ftw, måste alltid äta på mcdonalds när man ska upp och ner från fjällen), och sen kör vi upp till Hundfjället. YEAH. Dis is gonna be good.
Såhär ser jag ut just nu, det syns inte så mycket men jag är helt röd haha, har haft ett litet gråtkalas för mamma råkade stöta till min arm....
Haha fyfan vad ont det gjorde, jag bara satte mig rakt ner på golvet och började storgrina. Samma sak i skolan, det var en kille som råkade gå förbi så att hans väska åkte in i min arm, och jag ba började storgrina. Satte mig i omklädningsrummet och bara grät, haha.
SÅ ONT GÖR DET.
Nu vet ni. Puss puss. Hajdo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0