Svar på kommentarer

Det är så himla kul att ni kommenterar, har typ 10 nya kommentarer varje dag och jag dööör av lycka, haha! JA, så töntig är jag. Iallafall. Nu ska ni få svar på era frågisar (och allt vad ni kan hitta på).
madeleinepalo om aqua & white:
Vars redigerar du dina collage med kläder? :)

Och så undrar jag vars du har köpt One Direction boken ifrån? :D jag viill också ha den!!!
Svar: Jag gör collage hos polyvore.com, det är en skitbra sida med hur mycket kläder som helst på! Man lär sig jättesnabbt. Om det t ex är en viss affär man vill göra ett kollage om, kanske ginatricot, så söker man bara på affärens namn och så kommer apmånga plagg upp därifrån.
1D boken beställde jag från cdon.com och den kom sketsnabbt, efter 2 dagar så låg den i brevlådan! Spriiiing och kööööp!!!!
MMEELI.SE / Frisörelev om meera kläder:
Bloglovinbyte? :)
Svar: Tyvärr! Har aldrig riktigt förstått mig på bloglovin, jag går in på alla bloggar och kollar om dom har uppdaterat istället för att gå in där, jättekrångligt ju!!! Dessutom har jag inte ens skaffat bloglovin för denna bloggen haha, fail. Någon som använder bloglovin och vill följa mig? Isåfall får ni säga till, så får jag la fixa det dådå. HAHA TACK EMMA FÖR ATT DU RÄDDAR MIG FRÅN MIN EFTERBLIVENHET.
Jasmin - Halmstads största blogg. om POPPERS PINGVINER:
Hejsan idag fyller jag 14 år och det jag önskar mig mest är att ha ett besöks rekord, som då blir 1000 besökare! Skulle verkligen betyda jätte mycket om du länkade min blogg och skev att jag fyller år! Sen om du någonsin behöver hjälp med besökare så säg bara till och jag hjälper dig! 
Förlåt om du inte gillade denna kommentaren men jag vill gärna ha besöks rekordet så hemskt mycket! :)
Svar: Okej, 3 dagar försent, men wattafukk. Ge tjejen besöksrekord!!!!! Kom igen.
Emma om One book a day keeps the doctor... downstairs:
Har vi allvarligt likadana engelskaböcker? Jag trodde varja kommun köpte egna grejer? okej, rolig kommentar men iaf<3 hoppas du mår bra:*<3
Svar: Vi har allvarligt likadana engelskaböcker! Skitknäppt. Men ja. Så äre. Tydligen.
Och jajjemensan, jag mår prima! ;)
jenny <3 om våroutfit,:
Hello allt bra? :)
Svar: Mycket bra mycket bra, självdå? :)
Hedda om våroutfit,:
Skitsnyggt ju ;) mer av detta, tack! <3
Svar: Zom du vill zir!!!
Dr. aalfhildd om Slapp dag:
Martina det är verkligen du i ett nötskal, ingen vet vad det är som är fel på dig! MEN med moi egna metod, känd som alfhildmetoden, SÅ HAR JAG KOMMIT PÅ VAD DET ÄR FÖR FEL PÅ DIG! Du är....domdomdomdomdomdodmodmodm.....Tröghet. Drick mjölk. <3
Svar: Trög & het jo tack jag vet! ♥ JAG KAN INTE DRICKA MJÖLK FÖR MJÖLK ÄR ÄCKLIGT OCH DET GÅR INTE ATT DRICKA NÅGOT SOM ÄR ÄCKLIGT. Punkt och slut och därmed basta.
YOUNGGIRLS! om Stressiless:
Hej! 
Tänkte tipsa om våran helt nya blogg.
Vi skriver om våran sjuka hummor och andra rolig- och tråkigheter.

Vi har gjort en rolig video nyligen:

http://younggirls.webblogg.se/2012/february/video-d.html#comment

Titta gärna på den, inget att ångra ;)
Svar: Okej, detta var ingen fråga, men eftersom att dom är nya här i bloggvärlden så kan vi väl hjälpa dom lite på traven. Gåååå iiiin pååå deeeraaas blooooggggg. (jag tog det i slowmotion så ni skulle fatta allvaret i situationen) 
aalfhildd om AAHHH:
GGAAYYEE! HAHAHAHAH HAN TILL HÖGER OM ANDREAS SER UT SOM HAN I HOUSE! :O<3
Svar: Du kan vara gay. JAG VEEET!!!!! Satt och tänkte på det hela kvällen. ♥
Varje gång jag säger att ni är duktiga på att kommentera så slutar ni kommentera, så därför tänker jag prova en annorlunda metod denna gång. NI SUGER PÅ ATT KOMMENTERA OCH GÖR ABSOLUT INTE DET.
Puss. ♥
Lagom suddig bild med pälsmössa och kolasnöre i munnen.
(pälsmössan har jag inte i munnen, men ja... ni fattar)

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej, du vet att du inte behöver göra något för att vi ska kunna följa dig på bloglovin va?<3

2012-02-29 @ 10:04:32
URL: http://thefeelingsinmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0