galet är fint,

kajsa om Saker man kan göra när man har tråkigt::
du är galen , på ett mikket fint sätt. <3

kram / kajsaaaa.
TACKAR TACKAR, jag kan bara säga detsamma! ♥
Om ni vill veta vad jag har gjort idag så kan ni fortsätta läsa,
JAG HAR köpt massa wienerbröd och bakelser och goda saker inför pappas födelsedagsfrukost imorgon, MIN FARSA SKA FYLLA 50, ohmajfuckinggawd. Det enda jag gör nu för tiden är att gå runt honom och viska "femtiårskrisen! femtiårskrisen!".
Sen har jag även köpt & läst SOLO. Och hållt mig så långt ifrån min lillebror som möjligt.
Han är typ magsjuk, inte ens mamma vet vilken sjukdom han har, och DÅ är det svårt ska ni veta!
Han har nån slags feber-hosta-spy sjukdom. Och jag har världens största fobi för att spy i princip, så jag isolerar mig på mitt rum och går låååånga omvägar runt honom.
Sen har jag inte gjort så mycket mer med mitt liv.
Eller jo, det har hänt något JÄTTEHEMSKT!!!!! Fast det är lite privat... eller okej, jag hatar när man skriver så. Jag kan säga såhär = jag har inga problem med att ni tjejer som läser min blogg får veta detta osv men grejjen är att jag vet flera killar som läser och detta är inget de behöver veta  :)
Förövrigt är jag jättestörande, går runt och sjunger NO AAAAAAAAAAAAAAJ WON'T LET YOU GOOOOOOO hela tiden.
Mhm. Det var allt ni behövde veta för idag kära vänner.
Auf Wiedersehen.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Bara så du vet så kommer jag förhöra dig idag när du kommer till stallet

2012-01-23 @ 12:39:09
URL: http://jjjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0