Goa kompisar,

Journalistalfhild om Tjing tjong king kong,:
Så det var DÄRFÖR jag och Malin såg Pierre gå ner för skottvägen när vi stod och käkade isbitar och dissade Jacobs blåa byxor :D <3
Malin <3 om Tjing tjong king kong,:
Då har vi fått svar på de Alfhild!! :D <3
Om "man blir som man umgås" stämmer så har vi en ganska hyffsad förklaring till varför jag är som jag är.
Eller kanske varför de är som de är.
Men jag älskar dem ändå.
Haha jag kommer fortfarande ihåg denna dagen... 
"Malin jag varnar dig! NU SKJUTER JAG!!! .....men du måste ju trilla när du är död fattar du väl" dööööööda mig, hahaha.

Kommentarer
Postat av: nofingerkontroll

2012-03-20 @ 19:45:20
URL: http://aalfhildds.blogg.se/
Postat av: HAHAHAHAHAHAH

"Nu!" "....filmar du? huh? VISA ATT DU FILMAR! men vad gör du med tummen? JAHA!" "POFF! ... ... MEN DÖ DÅ!" (tagning 4:)" POFF! ja men den var ju klart bäst! :D" hahaahhahahaha jag orkar inte.... x))

2012-03-20 @ 19:48:49
URL: http://aalfhildds.blogg.se/
Postat av: Ensomhartråkigtibilenpåväghemfrånborås

- den va ju klart bäst!!!

Hahahahah jag dör xD <3

2012-03-20 @ 20:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0